Afspænding og stresshåndtering Arbejdsliv Biografier og selvbiografier Børn og forældre Daginstitutioner og skole Filosofi og teologi Historie Humor Højtider Kommunikation Konfliktløsning Kunst, kultur og arkitektur LGBTQ+ Livsstil Psykologi Rejse- og guidebøger Samfund, debat og politik Selvhjælp Seniorliv og ældre Skønlitteratur Sport og idræt Sundhed og helse Særlige behov True Crime Ungdomsuddannelserne Videregående uddannelser Fordelsklub Alhambra Kriminalforlaget
Ny kunde Nyhedsservice Bøger på vej Til forfattere
Log ind
Få nyt kodeord
Tilbage Arbejdsmiljø Ledelse og HR
Tilbage Børn 0-6 år Børn 7-12 år Børn 13-18 år Fagbøger for børn Graviditet og fødsel
Tilbage Børnehave SFO Skole Vuggestue Udepædagogik og udeskole
Tilbage Spiritualisme
Tilbage Antikken, vikingetid og middelalder 1400-1800-tallet 1900-2000-tallet Kongelige Krige og konflikter
Tilbage Arkitektur Film og teater Fotografi Kulturhistorie Kunst
Tilbage Sorg Terapi og behandling
Tilbage Sejlads 111 steder
Tilbage Natur, klima og miljø Feminisme, ligestilling og kønspolitik
Tilbage Chicklit Digte (poesi og lyrik) Fagbøger om skønlitteratur Fantasy og magisk realisme Gysere og thrillere Historiske romaner Krimi og spænding Science Fiction, utopier og dystopier Stærke kvinder
Tilbage ADHD Angst Autisme Børn med særlige behov Fobier
Tilbage Dansk og retorik Didaktik Filosofi Historie og oldtidskundskab Idræt KS (kultur og samfund) Matematik og naturfag Mediefag og drama Opgaveskrivning og studieteknik Psykologi Pædagogikumbiblioteket Religion Samfundsfag Studieture
Tilbage Lærer Læring og didaktik Miljø og klima PAU Pædagog Pædagogik (universitet) Psykologi Socialrådgiver Sundhedsuddannelser
Ny kunde Nyhedsservice Bøger på vej Til forfattere
Log ind
Få nyt kodeord
Indkøbskurv 0
Bøger
Afspænding og stresshåndtering
Arbejdsliv
Biografier og selvbiografier
Børn og forældre
Daginstitutioner og skole
Filosofi og teologi
Historie
Humor
Højtider
Kommunikation
Konfliktløsning
Kunst, kultur og arkitektur
LGBTQ+
Livsstil
Psykologi
Rejse- og guidebøger
Samfund, debat og politik
Selvhjælp
Seniorliv og ældre
Skønlitteratur
Sport og idræt
Sundhed og helse
Særlige behov
True Crime
Ungdomsuddannelserne
Videregående uddannelser
- Arbejdsmiljø
- Ledelse og HR
- Børn 0-6 år
- Børn 7-12 år
- Børn 13-18 år
- Fagbøger for børn
- Graviditet og fødsel
- Børnehave
- SFO
- Skole
- Vuggestue
- Udepædagogik og udeskole
- Spiritualisme
- Antikken, vikingetid og middelalder
- 1400-1800-tallet
- 1900-2000-tallet
- Kongelige
- Krige og konflikter
- Arkitektur
- Film og teater
- Fotografi
- Kulturhistorie
- Kunst
- Sorg
- Terapi og behandling
- Sejlads
- 111 steder
- Natur, klima og miljø
- Feminisme, ligestilling og kønspolitik
- Chicklit
- Digte (poesi og lyrik)
- Fagbøger om skønlitteratur
- Fantasy og magisk realisme
- Gysere og thrillere
- Historiske romaner
- Krimi og spænding
- Science Fiction, utopier og dystopier
- Stærke kvinder
- ADHD
- Angst
- Autisme
- Børn med særlige behov
- Fobier
- Dansk og retorik
- Didaktik
- Filosofi
- Historie og oldtidskundskab
- Idræt
- KS (kultur og samfund)
- Matematik og naturfag
- Mediefag og drama
- Opgaveskrivning og studieteknik
- Psykologi
- Pædagogikumbiblioteket
- Religion
- Samfundsfag
- Studieture
- Lærer
- Læring og didaktik
- Miljø og klima
- PAU
- Pædagog
- Pædagogik (universitet)
- Psykologi
- Socialrådgiver
- Sundhedsuddannelser
Fordelsklub
Alhambra
Kriminalforlaget
Frydenlund
Arbejdsliv
De satans kunder

Læs uddrag PDF  

De satans kunder

Den komplette guide i reklamationshåndtering
Søren Rasmussen

Alt, hvad en virksomhed skal kunne for at forvandle kunder der klager til indbringende ambassadører. God reklamationshåndtering koster ikke ret meget, og det er en af de mest attraktive investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage.

  • Læs mere
  • Forfatterinfo
  • Anmeldelser
  • Produktdetaljer

Kunder der klager kan være en stor udfordring. Alt for tit ender reklamationer dårligt, fordi virksomhederne ikke ved, hvordan de gør kunderne tilfredse igen. Resultatet er mistede kunder, som tilmed giver virksomhederne dårlig omtale, hvilket er en ægte vækstdræber.

I virkeligheden udgør kunder der klager et stort potentiale. Deres forventninger til, hvordan virksomheden vil løse deres problem, er nemlig sædvanligvis så lave, at virksomheden let kan indfri dem.

God reklamationshåndtering koster ikke ret meget, men det stiller andre krav til virksomhederne og deres medarbejdere, end de er vant til. Medarbejderne skal kunne håndtere de underliggende psykologiske mekanismer, og det kræver både indsigt og den rigtige tilgang. Til gengæld er effekten så markant, at god reklamationshåndtering er en af de mest attraktive investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage.

Bogen gennemgår både den økonomiske gevinst, virksomheden kan opnå, og alle de forhold som gør det svært. Den præsenterer også en komplet, sammenhængende metode til god reklamationshåndtering. Den henvender sig til topchefen, ledergruppen og alle de medarbejdere, som udfører et arbejde på området. Den er relevant for B2B, B2C og alle andre sektorer, uanset om ’kunderne’ er kunder, borgere, klienter, medlemmer, patienter eller noget helt sjette.

Søren Rasmussen har mere end 25 års erfaring med reklamationshåndtering på såvel B2B- som B2C-markedet og som om CEO og ejer af flere virksomheder. Søren Rasmussen er uddannet produktionsingeniør og HD i markedsføring.

Søren Rasmussen har bl.a. været CEO for og ejer af produktionsvirksomheden Hudevad Radiatorfabrik A/S samt medstifter af og partner i teleselskabet evercall ApS. Især sidstnævnte havde et ganske unikt forhold til sine kunder og lå i en årrække nr. 1 på anmeldersiden Trustpilot.

»Men i bogen De satans kunder – den komplette guide i reklamationshåndtering hævder forfatteren Søren Rasmussen, at vi nok bør revurdere værdien af kunder, der klager. Litteraturen herom har været ret begrænset, så gentænkningen af, hvorledes selv denne kundekontakt kan vendes til noget brugbart, er utvivlsomt velkomment. [...] Søren Rasmussens pointer er absolut tankevækkende og relevante. [...] interessant og velskrevet. Den er meget fint skrevet ind i en sociale medier-kontekst, der afgjort er en væsentlig del af virkeligheden om reklamationer og forretningsomdømme.«
Thomas Vorup-Jensen, Inside Business, 2. november 2023

4 stjerner - ★★★★


»Det er en meget fin bog! Klar og tydelig i sproget. Let at læse. Rigtig gode cases osv. Jeg er især imponeret over, hvor godt den kommer hele vejen rundt om emnet, absolut hele vejen.«
Claus Bayer


Ingeniøren, 18. august 3034


Kunderejsen, 27. september 2023 


Kim Plet-Hansen, 15. august 2024 


Antal sider: 317

ISBN: 9788772166933

Udgave, år: 1, 2023

Oplag, år: 1, 2023

Udgivelse: 25-05-2023

Indbinding: Hæftet m. flapper

Best.nr.: 20695

På lager
349,95
De satans kunder
+ -
På lager
279,95
De satans kunder (e-bog, epub)
+ -
Anmeldercitat

»Men i bogen De satans kunder – den komplette guide i reklamationshåndtering hævder forfatteren Søren Rasmussen, at vi nok bør revurdere værdien af kunder, der klager. Litteraturen herom har været ret begrænset, så gentænkningen af, hvorledes selv denne kundekontakt kan vendes til noget brugbart, er utvivlsomt velkomment. [...] Søren Rasmussens pointer er absolut tankevækkende og relevante. [...] interessant og velskrevet. Den er meget fint skrevet ind i en sociale medier-kontekst, der afgjort er en væsentlig del af virkeligheden om reklamationer og forretningsomdømme.«
Thomas Vorup-Jensen, Inside Business, 2. november 2023


Andre kunder synes også om

Anerkendende kommunikation Ianneia Meldgaard

Denne bog er en vejviser i anerkendende kommunikation. Bogens 3 principper giver dig redskaber til a…

289,95
Senior og selvstændig Abelone Glahn

Senior og selvstændig er bogen til dig, der nærmer dig eller har nået pensionsalderen, men som ikke …

249,95
Information Kundeservice
Salgs- og leveringsbetingelser
Ofte stillede spørgsmål
Om forlaget
Medarbejdere
Ledige stillinger
EU's persondataforordning (GDPR)
Cookiepolitik
Områder Alhambra
Kriminalforlaget
Academic
Fonden Frydenlund
Boghandlere
Undervisereksemplarer
Foreign Rights
Kontakt

Forlaget Frydenlund
Alhambravej 6
1826 Frederiksberg C

Telefonnr.: 3393 2212
E-mail: post@frydenlund.dk
Følg os på

Varen, du er ved at bestille, er endnu ikke udkommet.

Vi sender den til dig, når vi modtager den fra trykkeriet.
Vi trækker selvfølgelig først penge for din betaling/sender en faktura, når bogen er afsendt.