FRYDENLUND.DK / VAREBESKRIVELSE



NYHEDSBREV
Din e-mail

Tilmeld mig følgende nyhedsbreve:






Frameld nyhedsbreve

EU’s Persondataforordning:
I henhold til EU’s persondataforordning accepterer jeg hermed ved tilmelding til nyhedsbreve fra Frydenlund A/S, at Frydenlund A/S gennem udbyderen Ubivox Danmark ApS må sende mig nyhedsbreve på min e-mailadresse, indtil jeg selv framelder mig ordningen. Herefter bliver min e-mailadresse slettet. Jeg har mulighed for at klage til Datatilsynet. Dataansvarlig: Vibe Skytte.

AKTUELT TEMA
Aktuel tema billede
Aktuel tema billede
Trine Nebel
Dit omdømme på sociale medier
– sådan kommunikerer du godt med din målgruppe
Pris 249,00 kr.
Pris 79,00 kr.
Klik på billedet for at se et større billede

Antal sider:  224
ISBN:  9788771184488
Udgave, år:  2, 2014
Oplag, år:  1, 2014
Udgivelse:  Oktober 2014
Indbinding:  Hæftet m. flapper
Best.nr.:  3538
 

Se alle vurderinger af varen

Du skal være logget på for at kunne afgive din vurdering.

Bogen er en håndsrækning til alle, der vil kommunikere professionelt på de sociale medier.



Det kan gøre mere skade end gavn, når virksomheder, politikere og organisationer forsøger at skabe opmærk­somhed om sig selv og deres brand på sociale medier som Facebook og Twitter. Det skyldes, at de ikke er helt klar over, hvordan det gøres bedst. Devisen er derimod ofte, at man bare skal prøve sig frem, så går det nok ...

Kommunikationsrådgiver Trine Nebel mener, at alt for mange undervurderer arbejdet på de sociale medier og tror, at det kan studentermedhjælpen da bare klare.

Det kan give enorm effekt for ens virksomhed eller organisation at være på de sociale medier, men det skal gøres med omtanke, og der skal lægges en strategi for, hvad man gerne vil på de sociale medie, understreger hun og pointerer:

»Kunsten er altid at huske, at ens kunder og medlemmer er ligeglade med, hvad der sker i organisationen. De vil vide, hvilken betydning, det har for dem«.

Dit omdømme på de sociale medier er en hjælp til alle, der vil godt i gang eller forbedre deres indsats – og omdømme – på området. Trine Nebel mener, at den praksisorienterede bog er den billigste vejledning og konsulentbistand, en virksomhed kan købe for penge.

Med bogen som hjælp minimeres spildtid, blindgyder, vildspor og bommerter, samtidig med at afsenderens omdømme varetages bedst muligt. Den er skrevet til alle med interesse for kommunikation, men især til små virksomheder og organisationer, freelancere, konsulenter og des lige.


Forfatterinfo:

Trine Nebel er kommunikationsrådgiver og taleskriver. Hun har en række kommunikationsuddannelser bag sig, bl.a. en master i retorik fra Aarhus Universitet og en diplomuddannelse i kommunikation fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Anmeldercitater:

»Står du og skal beslutte dig for, hvordan og i hvilket omfang, du skal kommunikere via sociale medier – eller har du en række kolleger, som skal have en introduktion til digital kommunikation, så er Trine Nebels ’Dit omdømme på sociale medier’ bogEN. Den udmærker sig ved at beskrive udfordringerne i et klart og forståeligt dansk – og ved hele tiden at understrege: vid hvorfor du vil kommunikere via sociale medier. […] Mit råd er: anskaf dig bogen, hvis du er ny udi digital kommunikation på sociale medier eller har kolleger, der skal introduceres til det. I bliver godt hjulpet i gang af Trine Nebels fine lille bog«.
Kim Elmose, Mediehack

»Bogen er interessant og relevant læsning for alle, der beskæftiger sig professionelt med sociale medier. […] Bogen er spækket med praktiske eksempler og kan både bruges som inspiration og opslagsbog«.
Mynewsdesk.com

stjernestjernestjernestjernestjerne

»[Bogen] er en rigtig god start for alle, der overvejer at deltage aktivt på de sociale medier. […] Det er klar tale – og derfor en god og brugbar ABC i sociale medier«.
Thomas Hag, presseansvarlig i Fredensborg Kommune, i Danske Kommuner

»… en ABC for de kommunikatører, der står for at skulle begive sig ud i den sociale digitale tidsalder.  […] Overordnet set er bogens gode pointe, at det er bedre at gå snævert til værks og være noget på få platforme i stedet for at være en smule på de mange. Godt sagt. […] Styrken ved bogen er helt klart det faktum, at den i et utroligt velskrevet sprog giver en overskuelig og jordnær introduktion til området og konkrete råd og værktøjer til, hvordan du bliver succesfuld som digital kommunikatør på de sociale medier«.
Dansk Kommunikationsforening

Andre titler af samme forfatter:
Andre kunder har også købt disse titler:

Du skal logge ind før du kan tilmelde dig bogklubben.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan gennemføre købet.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan afgive en vurdering for varen.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

vis bogforside
Cookies politik