FRYDENLUND.DK / VAREBESKRIVELSE



NYHEDSBREV
Din e-mail

Tilmeld mig følgende nyhedsbreve:






Frameld nyhedsbreve

EU’s Persondataforordning:
I henhold til EU’s persondataforordning accepterer jeg hermed ved tilmelding til nyhedsbreve fra Frydenlund A/S, at Frydenlund A/S gennem udbyderen Ubivox Danmark ApS må sende mig nyhedsbreve på min e-mailadresse, indtil jeg selv framelder mig ordningen. Herefter bliver min e-mailadresse slettet. Jeg har mulighed for at klage til Datatilsynet. Dataansvarlig: Vibe Skytte.

AKTUELT TEMA
Aktuel tema billede
Morten Münster
Personlig indflydelse (e-bog, epub)
Sådan flytter du mennesker, holdninger og produkter
Pris 179,00 kr.
Klik på billedet for at se et større billede

Antal sider:  189
ISBN:  9788771182507
Udgave, år:  1, 2013
Oplag, år:  1, 2013
Udgivelse:  April 2013
Best.nr.:  3204
 

Se alle vurderinger af varen

Du skal være logget på for at kunne afgive din vurdering.

Få mere indflydelse og trumf din vilje igennem med denne 'hands on'-håndsrækning.



Den mest effektive vej til indflydelse går gennem personlige relationer, lyder det enkle budskab. Konteksten trumfer med andre ord substansen.

Men hvordan udøver du din indflydelse på en etisk forsvarlig måde, der plejer relationen frem for at destruere den? Hvordan får du din medarbejder til at følge strategien? Hvordan får du din kunde til at købe? Hvordan får du din kollega til at sige ja? Hvordan får du din teenager til at rydde op på sit værelse? Og hvordan vinder du diskussionen, debatten eller opgaven?

Retoriker Morten Sehested Münster, der er partner i BRO Kommunikation og ekspert i personlig indflydelse viser dig hvordan i bogen her.

I denne bog har han samlet de seneste 40 års forskning på området og kombinerer det med studier af professionelle sælgere, forhandlere og politikere, der opererer i krydsfeltet mellem interesser, argumenter og påvirkning.

Resultatet er 63 konkrete strategier til at øge din personlige indflydelse.

Undervejs kommer du på en hæsblæsende rejse som nødhjælpsarbejder i Afrika, morder i en sporvogn og chokoladespisende forsøgsperson, mens du vil være flankeret af bl.a. Benjamin Franklin, Darth Vader, Emma Gad, Franklin D. Roosevelt, geparden fra ZOO og ikke mindst din bedste ven. 


Forfatterinfo:

Morten Sehested Münster er cand.mag. i retorik og tidligere partner i Kommunikationsbureauet BRO Kommunikation. I dag driver han eget konsulentfirma med fokus på adfærdsdesign og adfærdspsykologi. Morten er også forfatter til bestselleren Jytte fra marketing er desværre gået for i dag.

Anmeldercitater:

»Jeg er SOLGT! – og købt efter at have læst Morten Münsters fantastisk inspirerende bog. Morten sætter argumentation og præsentation ind i en sammenhæng, der er til at forstå og til at handle efter. Læseren bliver bogen igennem taget ved hånden med eksempler på, hvad der virker, og hvad der ikke virker, hvis man vil have mere gennemslagskraft og virke mere overbevisende. Og ikke mindst hvorfor det virker! Mekanismer bag god argumentation beskrives forståeligt og på meget underholdende vis. Jeg kan godt lide, at hvert kapitel følges op med en opsummering af, hvad der er værd at huske. Det gør det let for læseren at vende tilbage på et senere tidspunkt. For mit eget vedkommende vil jeg helt klart vende tilbage til bogen. Jeg har såmænd også anbefalet den til min store søn, der snart står for at skulle til eksamen – jeg er sikker på at han også vil kunne bruge elementer af bogen. Fantastisk bog!«.
Dorthe Mundbjerg, cand.cur. og projektsygeplejerske

»Jeg kan i høj grad bruge bogen både privat og professionelt. I første omgang har det været underholdende og tankevækkende læsning, hvor jeg er blevet gjort opmærksom på vigtigheden af at tænke, før jeg taler. Det har især været tankevækkende at læse om smarte eller måske snarere beskidte salgsteknikker. Sproget er letlæseligt med masser af humor, og bogens pointer bliver understøttet af uventede og overraskende eksempler. Jeg har både lært noget nyt, og jeg har fået sat ord på psykologiske mekanismer, som jeg kender til i forvejen«.
Lisbeth Tinghus, pædagogstuderende

Andre titler af samme forfatter:

Du skal logge ind før du kan tilmelde dig bogklubben.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan gennemføre købet.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan afgive en vurdering for varen.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

vis bogforside
Cookies politik