FRYDENLUND.DK / VAREBESKRIVELSE



NYHEDSBREV
Din e-mail

Tilmeld mig følgende nyhedsbreve:






Frameld nyhedsbreve

EU’s Persondataforordning:
I henhold til EU’s persondataforordning accepterer jeg hermed ved tilmelding til nyhedsbreve fra Frydenlund A/S, at Frydenlund A/S gennem udbyderen Ubivox Danmark ApS må sende mig nyhedsbreve på min e-mailadresse, indtil jeg selv framelder mig ordningen. Herefter bliver min e-mailadresse slettet. Jeg har mulighed for at klage til Datatilsynet. Dataansvarlig: Vibe Skytte.

Staffan SelanderGunther Kress
Læringsdesign
– i et multimodalt perspektiv
Pris 269,00 kr.
Klik på billedet for at se et større billede

Antal sider:  148
ISBN:  9788771180121
Udgave, år:  1, 2012
Oplag, år:  3, 2022
Udgivelse:  Maj 2012
Indbinding:  Paperback
Best.nr.:  1751
 

Se alle vurderinger af varen

Du skal være logget på for at kunne afgive din vurdering.

Hvordan anvendes digitale medier i undervisningen? Hvilken betydning har det for de traditionelle roller som lærer og elev? Hvilke andre moderne formidlingsformer anvendes?



Det er nogle af de spørgsmål, der bliver besvaret i bogen, der præsenterer et nyt perspektiv på læring som supplement til tidligere teorier på området.

Fokus er især på:

  • Læring som kommunikation.
  • At transformere information til viden.
  • Skolens eller uddannelsesinstitutionens rammer for læring og kulturer.
  • Praksis for evaluering og bedømmelse.


Forfatterne ønsker at sætte ord på dagens undervisning, hvor mange forskellige medier – herunder digitale medier – spiller en stor rolle for den lærende.

Bogen henvender sig til undervisere på alle niveauer fra folkeskolen og op, lærerstuderende samt forskere inden for pædagogik og it-didaktik.


Forfatterinfo:

Staffan Selander er professor i didaktik ved Institution for Pædagogik og Didaktik, Stockholms Universitet.

Gunther Kress er professor i semiotik og uddannelse ved Institute of Education, University of London.

Anmeldercitater:

»Bogen er enestående, da den sætter en helt ny begrebsramme omkring teorier om læring. […] Ambitiøs og meget væsentlig udgivelse, som sætter nye perspektiver på læringsopfattelser«.
Bibliotekernes lektørudtalelse

Andre titler af samme forfatter:
Andre kunder har også købt disse titler:

Du skal logge ind før du kan tilmelde dig bogklubben.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan gennemføre købet.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan afgive en vurdering for varen.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

vis bogforside
Cookies politik