Vi har modtaget din vurdering. Tak for at du tog dig tid til at vurdere varen.
Din kommentar kommer på når den er godkendt. Vi vil behandle den hurtigst muligt.
Torben Jetsmark
Theatre in business
Virksomhedsdramaturgi
Pris 199,00 kr.
Klik på billedet for at se et større billede
|
Antal sider:
144
ISBN:
9788778878199
Udgave, år:
1, 2009
Oplag, år:
1, 2009
Udgivelse:
Oktober 2009
Indbinding:
Hæftet m. flapper
Best.nr.:
1467
|
Skab dig … og vær troværdig! Skal du have opmærksomhed, handler det om at have en vedkommende og interessant profil. Det er uanset, om man er en person eller virksomhed.
En teaterdramaturg følger arbejdsprocesserne på teateret gennem alle led af produktionen frem til, at publikum oplever historien. En virksomhedsdramaturg har samme opgave: at bringe virksomhedens værdier, arbejdsgrundlag og historier gennem organisationen og ud til medarbejdere og kunder. Det skal være underholdende, engagerende og troværdigt – og der skal ikke være tvivl om, hvad virksomheden står for eller hvad dens varer er.
Torben Jetsmark beskriver virksomhedsdramaturgens arbejde som et spejlbillede af teaterdramaturgens funktion – her er eksempler fra virkelighedens verden, og begreber som branding, oplevelsesøkonomi, dream society og the creative man bliver inkluderet.
Bogen henvender sig til alle, der beskæftiger sig med organisationsudvikling: HR-ansvarlige, konsulenter, marketingfolk og ledere.
Forfatterinfo: |
Torben Jetsmark har mange års erfaring som skuespiller, billedkunstner og konsulent i erhvervslivet.
|
Anmeldercitater: |
»… en fascinerende bog […]. Generøs som en stormogul øser han ud af skatkisten, beviser og påviser, hvor meget moderne virksomhed i virkeligheden kan profitere af at optage teatrets årtusind gamle færdigheder i sig«. Sceneliv
|
»Det, der gør Torben Jetsmarks bog værdifuld, er, at den fokuserer på publikum. […] Jeg er sikker på, at jeg fra tid til anden vil vende tilbage til Torben Jetsmarks bog for at blive mindet om, at dramaturgi er en afgørende disciplin i forsøget på at nå ud til sit publikum«. Kommunikatøren, af kommunikationschef Claus Skovhus
|
»… mange gode eksempler. Det er en interessant og nytænkende måde at opfatte branding på, og den giver gode bud på, hvordan utraditionelle kompetencer kan bruges i organisationsudvikling såvel internt som eksternt«. Lektørudtalelse
|
Andre titler af samme forfatter: |
|
Andre kunder har også købt disse titler: |
|
|