FRYDENLUND.DK / KUNDESERVICE / OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL (FAQ)



NYHEDSBREV
Din e-mail

Tilmeld mig følgende nyhedsbreve:






Frameld nyhedsbreve
AKTUELT TEMA
Aktuel tema billede
Aktuel tema billede

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Her kan du finde svar på en række af vores kunders ofte stillede spørgsmål. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål i oversigten her, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på post@frydenlund.dk eller 3393 2212. Kundeservice har åbent mandag-fredag kl. 10-12.30 og kl. 13-16.
 

Ny kunde, kundedata, log in og kodeord

  1. Jeg kan ikke logge ind
  2. Jeg har glemt mit kodeord
  3. Hvad gør jeg, hvis jeg vil bruge et andet kodeord end det, jeg har fået tilsendt?
  4. Hvordan bliver jeg oprettet som kunde?
  5. Hvorfor skal jeg være oprettet som kunde, før jeg kan bestille mine varer?
  6. Hvorfor skal jeg være logget ind, før jeg kan bestille mine varer?
  7. Hvorfor skal jeg skrive både en Adresse 1 og en Adresse 2, når jeg opretter mig som kunde?

 

Ændringer til min e-mailadresse

  1. Jeg har fået ny e-mailadresse. Hvordan ændrer jeg den under ‘Mine data’?
  2. Jeg kom til at skrive min e-mailadresse forkert. Hvordan ændrer jeg den under ‘Mine data’?

 

Frydenlunds Bogklub

  1. Jeg vil gerne bestille varer hos jer, men jeg vil ikke være medlem af Frydenlunds Bogklub. Hvad gør jeg?
  2. Jeg har fået en e-mail og et brev om, at jeg er medlem af Frydenlunds Bogklub. Jeg mener ikke, at jeg har meldt mig ind i jeres bogklub
  3. Jeg har fået en bog, jeg ikke har bestilt

 

Returnering af varer

  1. Hvordan returnerer jeg en bog?

 

E-bøger

  1. Jeg har købt en e-bog, men jeg har ikke modtaget en mail med link til den.
  2. Hvordan åbner og læser jeg den e-bog, jeg lige har købt?
  3. Jeg har downloadet Adobe Digital Editions eller Bluefire, men e-bogen vil stadig ikke åbne. Hvad gør jeg?

 

Jeg kan ikke logge ind

Er du allerede oprettet som kunde? Test det ved at bede om nyt kodeord her.

Hvis din e-mailadresse allerede er i vores system, vil du modtage en mail med et nyt kodeord. Herefter skal du logge ind i øverste højre hjørne af hjemmesiden.

Er din e-mailadresse ikke i systemet, kan du oprette dig som ny kunde her.

 

Jeg har glemt mit kodeord

Du kan altid få tilsendt et nyt kodeord. Bare skriv din e-mailadresse på siden herog klik på ’Send kodeord’.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg vil bruge et andet kodeord end det, jeg har fået tilsendt?

Når du er logget ind med det kodeord, du har fået tilsendt, kan du efterfølgende vælge ’Mine data’ i øverste højre hjørne (lige under login-felterne).

Her kan du ændre kodeordet til ét efter eget valg.

 

Hvordan bliver jeg oprettet som kunde?

Du bliver kunde ved at udfylde og indsende dine oplysninger her.

 

Hvorfor skal jeg være oprettet som kunde, før jeg kan bestille mine varer?

Du skal være oprettet som kunde, før du gennemfører din bestilling, fordi vi ellers ikke kan spore din ordre hos f.eks. PostDanmark.

 

Hvorfor skal jeg være logget ind, før jeg kan bestille mine varer?

Du skal være logget ind, før du gennemfører din bestilling, fordi vi ellers ikke kan spore din ordre hos f.eks. PostDanmark.

 

Jeg har fået ny e-mailadresse. Hvordan ændrer jeg den under ‘Mine data’?

Din e-mailadresse er knyttet til dine øvrige data i vores kundedatabase. Derfor kan du ikke selv ændre din e-mailadresse. Men du kan altid kontakte vores kundeservice på post@frydenlund.dk, så ændrer vi din e-mailadresse.

 

Jeg kom til at skrive min e-mailadresse forkert. Hvordan ændrer jeg den under ‘Mine data’?

Din e-mailadresse er knyttet til dine øvrige data i vores kundedatabase. Derfor kan du ikke selv ændre din e-mailadresse. Men du kan altid kontakte vores kundeservice på post@frydenlund.dk, så ændrer vi din e-mailadresse.

 

Hvorfor skal jeg skrive både en Adresse 1 og en Adresse 2, når jeg opretter mig som kunde?

Feltet 'Adresse 2' skal du kun bruge, hvis din adresse er så lang, at den fylder to linjer. F.eks. hvis du bor Vinkelvej 5 (Adresse 1), Nyrup (adresse 2) i 4262 Sandved. Eller hvis du har en c/o-adresse.

 

Jeg vil gerne bestille varer hos jer, men jeg vil ikke være medlem af Frydenlunds Bogklub. Hvad gør jeg?

Du kan bestille alle de varer, du ønsker, uden at blive medlem af Frydenlunds Bogklub. Bogklubben er et tilbud til vores kunder, ikke et krav.

 

Jeg har fået en e-mail og et brev om, at jeg er medlem af Frydenlunds Bogklub. Jeg mener ikke, at jeg har meldt mig ind i jeres bogklub

Måske er du kommet til at sætte flueben ved indmeldelse i bogklubben, da du oprettede dig som kunde, eller da du skulle betale for dine varer.

Hvis der er tale om en fejl, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice påpost@frydenlund.dk, så melder vi dig ud af bogklubben igen. Vi sender dig blot en faktura på differencen af dine varers ordinære priser og bogklubpriserne.

 

Jeg har fået en bog, jeg ikke har bestilt

Bogen kan være kvartalsbog i Frydenlunds Bogklub. Du har fået den tilsendt, fordi du står registreret som medlem af bogklubben.

Da du i forbindelse med dit sidste køb på hjemmesiden oprettede dig som kunde, eller da du skulle betale for dine varer, har du sat flueben ved indmeldelse i bogklubben.

Hvis der er tale om en fejl, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice påpost@frydenlund.dk, så melder vi dig ud af bogklubben igen. Vi sender dig blot en faktura på differencen af dine varers ordinære priser og bogklubpriserne. Og vi krediterer selvfølgelig kvartalsbogen, hvis du ikke ønsker at modtage denne.

 

Hvordan returnerer jeg en bog?

Bøger skal sendes retur til vores hovedadresse:

Frydenlund
Alhambravej 6
1826 Frederiksberg C

Husk at vedlægge faktura eller følgeseddel i pakken, så vi kan spore forsendelsen og kreditere fakturaen. Vær også opmærksom på at bogen, du sender retur, skal pakkes godt ind. Vi kan desværre ikke returnere betaling for en bog, der er blevet skadet i forsendelsen.

 

Jeg har købt en e-bog, men jeg har ikke modtaget en mail med link til den.

  1. Tjek den e-mailadresse, du er oprettet med på frydenlund.dk. Hvis der er en fejl i adressen, kan du kontakte vores kundeservice påpost@frydenlund.dk og 3393 2212, få den ændret og få sendt en ny e-bog.

  2. Er e-mailadressen korrekt, så tjek efter, om e-mailen med link til e-bogen kan være havnet i dit spamfilter.

  3. Er e-mailen med link til e-bogen heller ikke i dit spamfilter, så undersøg, om din computers firewall eller lign. kan have stoppet e-mailen.

 

Hvordan åbner og læser jeg den e-bog, jeg lige har købt?

For at åbne og læse vores e-bøger, skal du først downloade programmet Adobe Digital Editions (til computer, Windows eller Android Tablet) eller programmet Bluefire (til iPad eller iPhone – download programmet i AppStore). Her kan du læse mere om de tekniske krav, der er til vores e-bøger.

 

Jeg har downloadet Adobe Digital Editions eller Bluefire, men e-bogen vil stadig ikke åbne. Hvad gør jeg?

Måske er der en fejl på e-bogen.

Kontakt vores kundeservice på post@frydenlund.dk.

Du skal logge ind før du kan tilmelde dig bogklubben.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan gennemføre købet.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan afgive en vurdering for varen.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

vis bogforside
Cookies politik