FRYDENLUND.DK / VAREBESKRIVELSE



NYHEDSBREV
Din e-mail

Tilmeld mig følgende nyhedsbreve:






Frameld nyhedsbreve

EU’s Persondataforordning:
I henhold til EU’s persondataforordning accepterer jeg hermed ved tilmelding til nyhedsbreve fra Frydenlund A/S, at Frydenlund A/S gennem udbyderen Ubivox Danmark ApS må sende mig nyhedsbreve på min e-mailadresse, indtil jeg selv framelder mig ordningen. Herefter bliver min e-mailadresse slettet. Jeg har mulighed for at klage til Datatilsynet. Dataansvarlig: Vibe Skytte.

AKTUELT TEMA
Aktuel tema billede
Aktuel tema billede
Louise Lamberth
Blog dig til synlighed – og salg
Pris 249,00 kr.
Klik på billedet for at se et større billede

Antal sider:  184
ISBN:  9788771185614
Udgave, år:  1, 2016
Oplag, år:  1, 2016
Udgivelse:  Juni 2016
Indbinding:  Hæftet m. flapper
Illustreret
Best.nr.:  3857
 

Se alle vurderinger af varen

Du skal være logget på for at kunne afgive din vurdering.

Tjen kassen på at blogge!



Onlinesynlighed og -salg kommer ikke af sig selv – uanset hvor umage man ellers gør sig med sin hjemmeside eller webshop. En blog er stedet, hvor du kan komme i nærkontakt med alle dem, du allerhelst vil i kontakt med markedsføringsmæssigt set. Bloggen egner sig derfor perfekt til at styrke din virksomheds synlighed og salg.

I bogen guider tekstforfatter Louise Lamberth dig gennem onlinejunglen og giver dig alle sine insidertips til at skrive blogindlæg, som både Google og kunderne elsker. Louise deler ikke kun ud af sine guldkorn om teksternes sproglige udformning. Bogen indeholder også alt, hvad en blogger bør vide om søgemaskineoptimering (SEO), og hvordan bloggen forbindes med nyhedsbrev og sociale medier i et net af markedsføring, hvor alle dele bakker hinanden op og styrker salget – og meget, meget mere.

Du får bl.a.:

  • Opskriften på, hvordan du undgår bloggerens syv dødssynder.
  • En introduktion til let at finde de rigtige kunder.
  • Fem nemme strategier til at få ideer til blogindlæg, der engagerer læseren og nedbryder købsforbehold.
  • En guide til, hvordan du skriver Googlevenligt, så kunderne finder din hjemmeside, når de søger efter det, du sælger.
  • Must know-viden om onlinemarkedsføring, så du kommer godt i gang på nettet.

Bogen henvender sig til alle, der ønsker at bruge blogging som markedsføringsredskab til øget salg. Bogen er især skrevet til små virksomheder, der ikke tidligere har beskæftiget sig med content marketing.


Forfatterinfo:

Louise Lamberth er cand.mag. i litteraturvidenskab og tekstforfatter, erfaren blogger og onlinemarkedsføringskonsulent. 

Anmeldercitater:

 »Jeg kan varmt anbefale bogen, der i høj grad klæder læseren på med faglig viden om blogging – og ikke mindst på overbevisende måde får vakt interessen for at se blogging som et værdifuldt middel til at øge egen hjemmesidetrafik og i sidste ende virksomhedens salg«. 
Malene Sander, CFO hos Mediehuset Ingeniøren

»Jeg er blevet klogere på, hvordan mit indhold skal være, hvordan jeg bedre fanger mine læsere, hvordan jeg skærer ind til benet og gør mine læsere mere nysgerrige. [...] Denne bog ligger nu fast på mit skrivebord, til næste gang jeg skal skrive et blogindlæg eller til mit næste nyhedsbrev. Dejligt med en bog der samler det hele!«
Bettina Østerby, psykomotorisk terapeut og eksistentiel kropsterapeut

 

»Bogen er simpelthen så fuld af gode råd, nyttige tips, erfaringer og uundværlig viden om både blogging og google-placeringer, så man kan slet ikke undvære den, hvis man nu eller i fremtiden kommer til at beskæftige sig med markedsføring i egen virksomhed. De bedste anbefalinger«.
Katrine Gravengaard Sø, medejer af TIPA Emballage ApS og specialpædagog

»Louise Lambert har skrevet en rigtig god og grundig bog, som hun kan være stolt af. For både begyndere og let øvede bloggere er den en sand bibel og indeholder, hvad de har brug for. Og for den garvede er bogen god og effektiv repetition (+ lidt til)«.
Majbrittlund.dk

stjernestjernestjernestjerne

»Louise Lamberth har forstand på det, hun skriver om, og hun leverer sine pointer i et godt og direkte sprog lige til at gå til. […] Bogen er inspirerende både for den nye blogger og den mere rutinerede. Den kommer godt rundt om emnet ”Blog dig til synlighed og salg”, og jeg anbefaler den gerne på trods af mit forbehold om, at virksomhedsejere måske kan bruge deres tid bedre«.
Ulla Bechsgaard i Jyllands-Posten

stjernestjernestjernestjerne

»’Blog dig til synlighed og salg’ er en velkogt bouillonterning, der opfordrer alle selvstændige uanset branche til at blogge som en naturlig del af det at drive forretning«.
Journalisten.dk

Andre titler af samme forfatter:
Andre kunder har også købt disse titler:

Du skal logge ind før du kan tilmelde dig bogklubben.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan gennemføre købet.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan afgive en vurdering for varen.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

vis bogforside
Cookies politik