FRYDENLUND.DK / VAREBESKRIVELSE



NYHEDSBREV
Din e-mail

Tilmeld mig følgende nyhedsbreve:




Frameld nyhedsbreve
AKTUELT TEMA
Aktuel tema billede
Aktuel tema billede
Majbritt Lund
Forord af Laust Kristensen
God kommunikation i foreningen
Vejen til flere medlemmer
Pris 199,00 kr.
Klik på billedet for at se et større billede

Antal sider:  94
ISBN:  9788778879578
Udgave, år:  1, 2011
Oplag, år:  1, 2011
Udgivelse:  Marts 2011
Indbinding:  Paperback
Best.nr.:  1638
 

Se alle vurderinger af varen

Du skal være logget på for at kunne afgive din vurdering.

En inspirerende håndbog til alle, der arbejder med kommunikation for en frivillig forening – hvad enten det er i medlemsbladet, gennem pressen eller på hjemmesiden.



Bogens råd giver på kort tid et bedre resultat med foreningens kommunikation. Læseren bliver klædt på til at kontakte de relevante journalister og vinkle foreningens historier, så pressen bider på.

For mange foreninger er medlemsbladet det flagskib, der holder sammen på medlemmerne. Derfor kan et godt blad være med til at tiltrække og bevare medlemmer, og derfor beskriver Majbritt Lund, hvad der skal til for at lave et spændende medlemsblad, som er relevant læsning for foreningens medlemmer.

Men også hjemmesiden, nyhedsbreve og sociale medier som Facebook er stadigt vigtigere kommunikationsveje. Og det er både hurtigere og billigere. Bogen beskriver, hvordan kommunikationen kan bruges og bredes ud over flere medier.


Forfatterinfo:

Majbritt Lund er uddannet journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 2003. Siden 2007 har hun haft egen kommunikationsvirksomhed, hvor hun især har hjulpet kunderne i pressen og skrevet hjemmesidetekster. Ud over at skrive holder Majbritt Lund også kurser og rådgiver kunderne, så de fremover kan løse deres opgaver bedst muligt selv. Hun er kendt for sine gratis salgskurser.

Læs mere på forfatterens egen hjemmeside.
Anmeldercitater:

Lille kort og klar vejledning for de frivillige foreninger i, hvordan de bedst og mest effektivt håndterer kommunikationsopgaven, såvel i forhold til medlemsskaren som omverdenen«.
Bibliotekernes lektørudtalelse

»Bogen er lettilgængelig – yderst informativ og en guide rundt i yderst vigtige og ofte meget oversete pointer der er forbundet med såvel ekstern som intern kommunikation i foreningslivet«.
Stig Sølvhøj, stifter af konsulentvirksomheden EvoluZion

»En bog for både begyndere og mere rutinerede. Der er gode tips at hente for alle«.
Grietje Andersen, Frivilligcenter Vejle

Andre titler af samme forfatter:
Andre kunder har også købt disse titler:

Du skal logge ind før du kan tilmelde dig bogklubben.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan gennemføre købet.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan afgive en vurdering for varen.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

vis bogforside
Cookies politik