FRYDENLUND.DK / VAREBESKRIVELSE



NYHEDSBREV
Din e-mail

Tilmeld mig følgende nyhedsbreve:






Frameld nyhedsbreve

EU’s Persondataforordning:
I henhold til EU’s persondataforordning accepterer jeg hermed ved tilmelding til nyhedsbreve fra Frydenlund A/S, at Frydenlund A/S gennem udbyderen Ubivox Danmark ApS må sende mig nyhedsbreve på min e-mailadresse, indtil jeg selv framelder mig ordningen. Herefter bliver min e-mailadresse slettet. Jeg har mulighed for at klage til Datatilsynet. Dataansvarlig: Vibe Skytte.

AKTUELT TEMA
Aktuel tema billede
Torben Jetsmark
Theatre in business
Virksomhedsdramaturgi
Pris 199,00 kr.
Klik på billedet for at se et større billede

Antal sider:  144
ISBN:  9788778878199
Udgave, år:  1, 2009
Oplag, år:  1, 2009
Udgivelse:  Oktober 2009
Indbinding:  Hæftet m. flapper
Best.nr.:  1467
 

Se alle vurderinger af varen

Du skal være logget på for at kunne afgive din vurdering.

Skab dig … og vær troværdig! Skal du have opmærksomhed, handler det om at have en vedkommende og interessant profil. Det er uanset, om man er en person eller virksomhed.



En teaterdramaturg følger arbejdsprocesserne på teateret gennem alle led af produktionen frem til, at publikum oplever historien. En virksomhedsdramaturg har samme opgave: at bringe virksomhedens værdier, arbejdsgrundlag og historier gennem organisationen og ud til medarbejdere og kunder. Det skal være underholdende, engagerende og troværdigt – og der skal ikke være tvivl om, hvad virksomheden står for eller hvad dens varer er.

Torben Jetsmark beskriver virksomhedsdramaturgens arbejde som et spejlbillede af teaterdramaturgens funktion – her er eksempler fra virkelighedens verden, og begreber som branding, oplevelsesøkonomi, dream society og the creative man bliver inkluderet.

Bogen henvender sig til alle, der beskæftiger sig med organisationsudvikling: HR-ansvarlige, konsulenter, marketingfolk og ledere.


Forfatterinfo:

Torben Jetsmark har mange års erfaring som skuespiller, billedkunstner og konsulent i erhvervslivet.

Anmeldercitater:

»… en fascinerende bog […]. Generøs som en stormogul øser han ud af skatkisten, beviser og påviser, hvor meget moderne virksomhed i virkeligheden kan profitere af at optage teatrets årtusind gamle færdigheder i sig«.
Sceneliv

»Det, der gør Torben Jetsmarks bog værdifuld, er, at den fokuserer på publikum. […] Jeg er sikker på, at jeg fra tid til anden vil vende tilbage til Torben Jetsmarks bog for at blive mindet om, at dramaturgi er en afgørende disciplin i forsøget på at nå ud til sit publikum«.
Kommunikatøren, af kommunikationschef Claus Skovhus

»… mange gode eksempler. Det er en interessant og nytænkende måde at opfatte branding på, og den giver gode bud på, hvordan utraditionelle kompetencer kan bruges i organisationsudvikling såvel internt som eksternt«.
Lektørudtalelse

Andre titler af samme forfatter:
Andre kunder har også købt disse titler:

Du skal logge ind før du kan tilmelde dig bogklubben.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan gennemføre købet.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

Du skal logge ind før du kan afgive en vurdering for varen.

Er du tidligere kunde eller medlem af Frydenlunds Bogklub, så log dig ind øverst til højre på siden.
Er det første gang, du køber på frydenlund.dk, så klik på 'Ny kunde' - også øverst til højre på siden.

vis bogforside
Cookies politik